Založ si blog

…aby na Vianoce nikto nebol sám

Vianoce sú darom domova, rodiny, lásky a pokoja. Spravidla nás tieto slová a atmosféra Vianoc sprevádzajú celým životom. Je fajn, ak sa môžeme na Vianoce stretnúť s rodinou, s priateľmi a zaželať si pokojné sviatky. S tými, s ktorými sa stretnúť nemôžeme máme k dispozícii množstvo vianočných pozdravov, použiť môžeme ešte stále klasickú poštu, čo je dnes už výnimkou, a samozrejme internet. Prostredníctvom krásnych obrázkov a niekoľkými slovami im môžeme vyjadriť svoju lásku, vďaku a spolupatričnosť.

Dnes tu a teraz chcem zaželať krásne sviatky všetkým:

  • administrátorom blogu
  • autorom článkov
  • diskutujúcim a samozrejme
  • čitateľom, bez ktorých by práca a záľuba nás  blogérov nemala význam.

Krásne sviatky, chcem zaželať všetkým ľuďom, ktorí už niekoľko rokov trávia sviatky v službe. Je ich nesmierne veľa, starajú sa o to, aby sme my ostatní prežili sviatky v relatívom pokoji. Nedá sa všetkých vymenovať, ale rozhodne nemôžem opomenúť zdravotníckych pracovníkov, medzi ktorých som roky patrila aj ja. Štedrý deň som často prežívala  mimo rodiny. Nie iba na Vianoce, ale aj počas ďalších sviatkov, vrátane víkendov som nie raz bola v službe. Niekto to robiť musí, svoje povolanie som považovala za poslanie a svoju prácu som milovala. Moja rodina to akceptovala, zvykli sme si. U nás bol sviatok vždy vtedy, keď sme ako rodina boli spolu. Vynahradili sme si to, prežili sme spolu krásne chvíle, keď sme si boli nablízku – sviatok alebo piatok.

Na Vianoce by nikto nemal byť sám aj, keď nie každý prežíva Vianoce ako šťastné obdobie. Možno by aj chcel, ale je niečo, čo mu to nedovolí. Môj vianočný pozdrav patrí i všetkým osamelým. K pozdravu pripájam prosbu:„Dovoľte svojim príbuzným, blízkym, priateľom, známym, aby sa k vám priblížili aspoň v tento výnimočný vianočný čas. Bude to darček pre nich.

Prijmite môj vianočný pozdrav a užite si sviatky v pokoji a láske.

Víno pije, vodu káže alebo Reči sa hovoria, chlieb sa je…

20.04.2024

Začala som slovenskými prísloviami, pokračovať by som chcela generačnými problémami. Mám pocit, akoby sa pomyslené generačné nožnice roztvárali stále viac a viac. Nechápem autorov niektorých internetových, zvukových a printových príspevkov, ktorí neváhajú prilievať „olej do ohňa“. Iste, nič nie je biele, ani čierne, ale zovšeobecňovať problémy [...]

Život a smrť – krehká hranica

15.04.2024

Existuje vôbec hranica medzi životom a smrťou? Nechcem navodiť situáciu filozofických, či náboženských otázok. Skôr sa chcem zamýšľať nad zlomovými životnými situáciami v dôsledku, ktorých život končí a nastáva smrť. Život je to najdrahšie, čo máme a dostaneme ho iba raz. Často sa stretávam sa tým, že ľudia prirovnávajú svoj život [...]

Propaganda, propaguj, rozširuj…

11.04.2024

Komu, čo vyhovuje to propaguje, rozširuje… Myslím si, že sa to týka aj volebného práva a práva mať názor. Mám pocit, že si to vysvetľujeme každý po svojom. „Volebné právo je všeobecné, rovné a priame, a vykonáva sa tajným hlasovaním. Podmienky výkonu volebného práva ustanoví zákon“ (Ústava SR). Názor – mienka, pohľad, [...]

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

anina

Svet robí cestu ľuďom, ktorí vedia kam idú. (Ralph Waldo Emerson)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 228781x
Priemerná čítanosť článkov: 1830x

Autor blogu